- BABY AND KIDS COLLECTIONS -

baby wholesale store
3RD PRE-ORDER
(from 11-11-2010 to 23-11-2010)
(ETA within Mid/End December)


1) Miera collection baby and kids ada menjual baju dan barang kids yang pre-order dan ready stock . tapi , Pihak kami memang tak menyimpan stock dalam tangan . untuk pre-order barang akan kami ambil jika ada order . dan untung pre-order kalau baju tersebut "out of stock", lambat @ cepat dapat tu semua bergantung kepada supplier jugak . mereka dari luar malaysia . (pihak kami cuba sedaya upaya untuk dapatkan lebih awal baju-baju tu dari supplier okay )

2) kepada yang nak jadi agent atau reseller kalau boleh jangan la jual dulu baju2 tue . tapi kalau nak jual jugak . pandai2 la tulis kat dalam blog @ facebook ye, supaya customer anda faham kebarangkalian yg akan berlaku . (nanti kalau baju yg anda order tu "out of stock" @ lambat dapat ke, kami jugak yg dipersalahkan kemudian hari . hehe )

3) Kalau anda submit Order....sertakan la sekali Nama, Alamat & Phone No okay :)

4) Setiap order yang pihak kami dah send invoice . jangan la sesuka hati nak batalkan . (Nanti kami sendiri yang kena amik Order2 tu . sedey laa boleh bankrap cmnie )


5) Lepas dapat Invoice . sila bayar 80% dalam masa 2 hari untuk customer pre-order yeaa . Dan balance 20% before tamat tarikh pre-order . yang ready stock kene bayar full payment dalam masa 2 hari yeaaa . pastu email kepada Miera collection ( pwenceszlolypowp@yahoo.com ) slip bank @ bukti pembayaran . (memudahkan pihak Miera collections untuk check dan update )

6) Pihak kami akan hantar mana-mana baju yg dah sampai dahulu pada kami eh ,sebab tak semua baju yang anda order sampai serentak tau . harap korang semua mengerti . so, kami akan hantarlah dulu mana2 baju yang sampai dulu okay sygg .


7) Kalau ada baju yang anda order "out of stock", anda jangan risau yer , kami akan inform anda ASAP & kami akan refund 100% duit anda ASAP jugak .

SO, HAPPY SHOPPING YA...
Name:
contact number :
Email Address:
Address :
Payment Method Maybank
Bank Islam
product code :
how many piece / pack :
stock : Ready stock
Pre-order
colour and design :
Name of thing ( eg baby romper ):
Type of Order : Retail
Wholesale
when can settle the payment : within 12 hours
within 1 day
within 2 day
comment :
Saya bersetuju : Order akan terbatal dengan sendiri apabila tiada pembayaran dibuat dalam masa 2 hari tanpa sebarang notis

This HTML form was created by Freedback.

Monday, November 15, 2010

NOTE

KEPADA CUSTOMER YG DIHARGAI , SESIAPA YANG NAK BELI WHOLESALE PRE-ORDER , BARANG ANDA BOLEH PILIH DALAM WHOLESALE CLOTH , WHOLESALE SOCK ATAU LABEL PRE-ORDER . TETAPI BARANG WHOLESALE HANYA BOLEH PILIH 1 DESIGN DAN 1 COLOUR SAHAJA . YANG NAK BELI WHOLESALE TETAPI NAK BERLAINAN DESIGN DAN SAIZ BOLEH JENGUK KE READY STOCK . LABEL READY STOCK YEAA . INGAT YANG READY STOCK . SELALU CUSTOMER SALAH LIHAT . 


HARAP MAKLUM DAN JELAS

No comments:

Post a Comment